«Οι χαρταετοί της αγάπης» Η μέρα της γιορτής των χαρταετών πλησιάζει, η μέρα που περιμένουμε μικροί μεγάλοι να γεμίσει ο ουρανός λαμπερά χρώματα, χαρά και φως …
Δυο μικρά παιδιά, ο Χάρης και η Ελπίδα, μας δείχνουν το δρόμο, μέσα από τα αθώα μάτια και την αγνότητα της ψυχής τους, πώς να υψώσουμε σε αυτό τον ουρανό, τους χαρταετούς της αγάπης, της αλληλεγγύης, της ομόνοιας, των σπόρων της ειρήνης
Οι χαρταετοί της αγάπης
Συγγραφέας: Μερκούριος Αυτζής
Εικονογράφος: Λήδα Βαρβαρούση
Εκδόσεις Κόκκινη Κλωστή Δεμένη
Πέρα στον ορίζοντα άνδρες, γυναίκες και παιδιά πασχίζουν να φτάσουνε τον ήλιο, μα όλοι οι δρόμοι είναι κλειστοί. Παντού συρματοπλέγματα, όπλα, καπνοί. Ώσπου μια χαραμάδα φως σκίζει στα δυο τη συννεφιά. Όλοι οι άνθρωποι ονειρεύονται πως στις αυλές τους βρίσκονται μικρά παιδιά. Μαζί τους έχουν και χαρταετούς, που κατακλύζουνε τους ουρανούς. Και ξακουστούς ήρωες παραμυθιών, που σκορπίζουνε χαρά και ελπίδα. Κι είναι τόσο πολλοί οι χαρταετοί, που προσγειώνονται ανάμεσα στα χαλάσματα και διαλύουν τα σύννεφα πολέμου. Και τ’ όνειρο είναι τόσο ζωντανό, που την άλλη μέρα βγαίνουν όλοι με ανυπομονησία από τα σπίτια…
Ένα αντιπολεμικό παραμύθι για μια διαφορετική γιορτή χαρταετών και την αγάπη που φωλιάζει στις καρδιές των παιδιών… μεγάλων και μικρών! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Μπορούμε να ακούσουμε την μελωδική αφήγηση του βιβλίου πατώντας ΕΔΩ
Μας την προσφέρει η ενότητα 10 Λεπτά ακόμη των ραδιοφωνικών εκπομπών του Τρίτου Προγράμματος, μια ενότητα αφηγήσεων παραμυθιών για παιδιά προσχολικής ηλικίας, με εκλεκτές επιλογές που μπορούμε ελεύθερα και δωρεάν να εξερευνήσουμε
Μπορούμε να ξεφυλλίσουμε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου πατώντας ΕΔΩ
Περισσότερες μελωδικές αφηγήσεις παραμυθιών και βιβλίων γνώσεων για ελεύθερη και δημιουργική ακρόαση θα βρείτε συγκεντρωμένες στο άρθρο μου Ακούμε ελεύθερα μελωδικές αφηγήσεις παιδικών βιβλίων σε ένα padlet Θα ανακαλύψετε ταξινομημένες σε κατηγορίες τις αφηγήσεις του θησαυρού που μας προσφέρει το Τρίτο Πρόγραμμα με σκοπό να μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτό το υλικό με τα παιδιά μας ή με τους μαθητές μας, με ένα εύχρηστο τρόπο, όσο το δυνατόν καλύτερα κι ευκολότερα